Monday, December 1, 2014

مرلین منسون کیست؟ بیوگرافی کامل مرلین منسون


برایان هیو وارنر ( Brian Hugh Warner) (متولد 5 ژانویه 1969 در کانتون، اوهایو) که بیشتر با نام مریلین منسون شناخته می‌شود خواننده و هنرمند آمریکایی است. عمدهٔ شهرت او به خاطر تصویر نامتعارف و شخصیت نمایشی او به عنوان رهبر و خوانندهٔ گروه موسیقی‌ای با نام مرلین منسون است. این نام ترکیبی از نام‌های مرلین مونرو و چارز منسون است که در دو سر طیف محبوبیت و نفرت آمریکایی‌ها قرار دارند.
(مرلین مونرو : نماد زیبایی و سکس در دهه 1950 و چارز منسون قاتل زنجیره ای و نماد تنفر در دهه ی 1960 که بعدا به صورت مفصل در موردشون توضیح می دم)




زندگی


متولد کانتون، اوهایو (Canton,Ohio)، تنها فرزند برد(née Wyer) و هیو وارنر (Hugh Warner) بود که از طرف پدر نژاد آلمانی داشت. برایان کودکی خود را در شرایط و محیط بسیار بدی گذراند،از جمله تحصیل در یه مدرسه ی دینی و آسیب های روحی این دوران , همین ضربه‌ها جزو عواملی بود که او را در مسیر ستاره شدن در عرصه موسیقی متال قرار داد.
وارنر پیش از ورود به صحنهٔ موسیقی، متال را نقد می کرد .در دهه ی 80 منسون در سن 18 سالگی به فلوریدا مهاجرت کرد و در آنجا شعر و داستان می نوشت و در تلاش بود تا آنها را منتشر کند اما به این کار ادامه نداد

مرلین منسون در کودکی

ورود به موسیقی

مرلین منسون بعد از آشنایی با توگی رامیرر اولین گروه موسیقی خودش به نام satan on fire (شیطان در آتش ) را تشکیل داد .شیطان در آتش اولین تیم بین مرلین منسون و رامیرز بود. این گروه یک گروه دث متال مسیحی ضمنی بود , آنها هرگز یک اجرای واقعی نداشتند اگر چه تعداد انگشت شماری آهنگ ضبط کردند از جمله :"Justify My Love", "Mosh for Jesus", "Devil in My Lunchbox", "Cat in the Hat", "Number Nine Part One", "Number Nine Part Two" "Number Nine Part Three"این گروه عمر کوتاهی داشت و تشکیل آن بیشتر به شوخی شبیه بود تا یک باند جدی!!گفته های منسون درباره ی گروه :ما به عنوان یک گروه دث متال جعلی مسیحی شروع به اجرا در کلوب های شبانه ی مسیح شدیم یعنی فرض بر این بود که ما یک گروه دث متال هستیم که برای مسیح آواز می خوانند! ولی در حقیقت ما می خواستیم با این کار در کلوب شبانه ی مسیح نفوذ کنیم و خرابکاری بکنیم!! ما همچنین یک پروژه مسیح)!!بعدها پس از آشنایی منسون با افراد بیشتری مرلین منسون اولین باند خود به نام the spooky kids را تشکیل داد که بعدها Marilyn Manson نام گرفت . گروه درپی انتشار اولین آلبوم‌شان در سال 1994 خیلی زود و به دلیل سبک خاص گریم و لباس اعضا، متن ترانه‌ها و اجراهای نمایشی در کنسرت‌ها و ویدئوهای‌شان مشهور شدند. اعضای گروه مریلین منسون همواره در حال تغییرند به طوری که اعضای گروه در هر آلبوم، از آلبوم قبلی متفاوتند.


آلبوم ها

۱۹۹۴: تصویر یک خانوادهٔ آمریکایی (Portrait of an American Family)
۱۹۹۶: فوق ستاره ضد مسیح (Antichrist Superstar)
۱۹۹۸: حیوانات مکانیکی ( Mechanical Animals)
۲۰۰۰: جنگل مقدس (Holy Wood (In the Shadow of the Valley of Death))
۲۰۰۳: عصر طلایی ناقص ( The Golden Age of Grotesque)
۲۰۰۷: مرا بخور مرا بنوش ( Eat Me, Drink Me)
۲۰۰۹: هدف والای پستی (The High End of Low)
۲۰۱۲: متولد شده تبه کار (Born Villain)
2014: امپراطوری کم رنگ (the pale emperor)




کاور آلبوم Born villain

سبک منسون چیست ؟

خیلی از طرفدارهای منسون هم به خوبی سبک منسون رو نمیشناسند و بقیه ادمهای دیگه که جای خود داره.پس دقیق بخونیدش تا متوجه بشید.
industrial rock و alternative metalسبک منسون در کل ادغامی از دوسبکهست که خیلی ها اونshock rock
رو یا همون راک شوک آور می نامند
موسیقی گروه منسون شامل تاثیراتی از سبک های
است.glam و industrial rock ، heavy metal
که heavy metalو منسون کوشش کرده تا با مخلوط کردن نوعی از صدای
متشکل است از صداهای سنگین گیتار برقی و ضربات سنگین درام و ادغام ان
که تکیه بر الات برقی سبک industrial metal با سبک
موسیقی دارد سبکی جدید به دوست داران سبک متال ارائه کند.
اینم بگم که منسون در جوانی علاقه زیادی به گروه های
داشت. Black Sabbath ، Kiss
و در کل بسیار سخت هست که هر البوم منسون رو توی یه سبک از موسیقی قرار داد چون که در هر البوم سبکی متفاوت و چهره ای متفاوت تر نسبت به البوم قبلی مشاهده می کنیم.و این یکی از نکات خوب در موسیقی منسون هست و امتیازی برای اون نسبت به دیگر گروه ها محسوب میشود.

بازیگری

مرلین منسون علاوه بر خوانندگی در فیلم های بسیاری نیز حضور داشته است از جمله:
lost highway

party monster

jawbreacker

the heart is deceiful above all things

rise:blood hunter

the hire : beat the devil

blowing for columbine

clone high

celbrity deathmatch

son of anarchy








منسون در سریال son of anarchy

نقاشی


منسون در زمینه نقاشی اکسپرسیونیسم و ترشولد با متد آب رنگی بدون شک دست طراحی فوق العاده ای داره و آثار فلسفی ترسیم میکنه و تابلوهای چند میلیون دلاریش نشانه موفقیتش در این زمینه هست




نام اثر :And there went my mind

این نقاشی تصویر جان اف کندی هست بعد اینکه تیر میخوره تبدیل به شهید میشه و تبدیل به امگا میشه ..یعنی هم زنه هم مرد تو انجیل امگا یعنی خدا

امیدوارم از مطلب لذت برده باشید.

ما در فیسبوک

No comments:

Post a Comment